FAQ

Veel gestelde vragen (FAQ)

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Als  je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, dan kun je altijd op werkdagen contact opnemen met tel. 0031-(0)26.3645263 of e-mail info@quattro-cosmetics.com

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om de prijzen te zien en te kunnen bestellen heb je een persoonlijke inlogcode nodig. Deze kan je ontvangen door je gegevens te mailen naar info@quattro-cosmetics.com (als je een bedrijf heeft s.v.p de bedrijfsgegevens vermelden). Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst het aantal dat je van een product wil bestellen, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen en evt. verder kunt winkelen. Bij iedere stap in het bestelproces wordt uitgelegd wat er gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (betaling via IDEAL of rembours). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Dat is mogelijk. Je kunt altijd een e-mailtje sturen naar info@quattro-cosmetics.com er wordt naar gestreefd om iedere werkdag via e-mail vragen te beantwoorden.
 

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
Alle producten in de webshop zijn op voorraad. 

Hoe kan ik betalen in de webshop?
Je kunt veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaal je liever niet via iDEAL? Je kunt ook kiezen om een bestelling onder rembours te ontvangen, d.w.z. dat je het bedrag betaald aan de PostNL medewerker bij ontvangst van uw bestelling.

Wat is het minimale bestel bedrag voor een bestelling?

Het minimale bestelbedrag bedraagt 50,- euro excl. BTW

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur') wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en vermelden wij het op je pakket). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Quattro Cosmetics levert in Europa.

Terug
 

© 2011 - 2017 QUATTRO COSMETICS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie